نحوه پاک کردن آرایش به روش صحیح


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 مهر 1399
بازدید : 117
نویسنده : alirezajk

اسفنج آرایش فروتن یکی از ضروری ترین ابزارهای یک مجموعه لوازم آرایشی است. در صورت استفاده صحیح ، آنها می توانند یک پایان بی عیب و نقص ایجاد کنند که به نظر می رسد هوا شوی است. با این حال ، مراقبت مناسب از آنها نیز ضروری است ، زیرا آنها بسیار سریع کثیف می شوند. در صورت عدم استفاده ، آنها می توانند تن باکتری و همچنین آرایش بدست آورند و حتی منجر به کپک زدن شوند. بنابراین ، برای جلوگیری از این موضوع ، در اینجا چگونگی تمیز کردن اسفنج های آرایش خود به روش صحیح آورده شده است.

 

مطالب نشان می دهد
هر چند وقت یکبار اسفنج آرایش خود را تمیز می کنم؟
برای اینکه پوست شما احساس شادابی و سلامتی داشته باشد ، بهتر است آن را به طور منظم تمیز کنید. اسفنج محصول زیادی را خیس می کند و از آنجا که قبل از استفاده در آب قرار می گیرد ، باکتری ها نیز می توانند در داخل رشد کنند. برای جلوگیری از این موارد ، توصیه می شود هفته ای یکبار آن را بشویید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، اما اطمینان حاصل کنید که حداقل چهار بار در ماه انجام می شود - هیچ کس نمی خواهد پایه و میکروب های قدیمی را روی پوست خود قرار دهد.

 

چند بار اسفنج آرایش خود را تمیز می کنم

 

چگونه اسفنج های آرایش را تمیز کنیم
تبلیغات


از صابون یا پاک کننده استفاده کنید
یکی از سریع ترین و ارزان ترین روش های شستن اسفنج آرایش با صابون استاندارد یا شوینده است. محصولات بی شماری وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها لوازم آرایش خود را زیبا و تمیز کنید.

 

1. اسفنج خود را در آب گرم خیس کنید - گسترش می یابد تا صابون بتواند هر نقطه را تمیز کند.
2. با استفاده از حرکات کوچک و دورانی ، اسفنج کثیف را در کف دست خود بمالید و بیرون آمدن آرایش اضافی را تماشا کنید.
3. این مرحله را کامل کنید تا کاملا از آرایش پاک شود.

 


اسفنج آرایشی تمیز را در یک صابون یا پاک کننده تمیز کنید

اسفنج آرایشی را خیس کنید
صرفه جویی در وقت و روش ساده برای تمیز کردن اسفنج آرایش خود خیساندن آن در آب گرم است. اگر شستشوی منظمی که انجام می دهید ، آلودگی را به طور کامل پاک نکند ، یک مرحله عالی است. در حالت ایده آل ، این کار با آب گرم و صابون بهتر انجام می شود و شما می خواهید آن را بیش از 30 دقیقه در مایع نگه دارید. این کار برای از بین بردن فعال پی و محصول اضافی مسدود شده در ابزار آرایش کار خواهد کرد. بعد از 30 دقیقه ، آن را با استفاده از حوله خشک کنید و قبل از استفاده مجدد از رطوبت آن اطمینان حاصل کنید.

 

اسفنج آرایشی را خیس کنید

تبلیغات


اسفنج آرایشی را در مایکروویو تمیز کنید
این یک روش جالب برای تمیز کردن اسفنج های آرایش است ، زیرا برای کار کردن باید به درستی انجام شود. اگر این مراحل را دنبال نکنید ، ممکن است در پایان مورد را خراب کنید.

 

1. آن را در یک فنجان آب گرم و صابون خیس کنید و مطمئن شوید که شروع به تمیز شدن کرده است.
2. آن را فشار دهید ، بنابراین کاملا اشباع شده و دوباره درون مایع قرار دهید.
3. فنجان را به مدت یک دقیقه درون مایکروویو قرار دهید.
4- پنج دقیقه صبر کنید تا آب خنک شود - این یک مرحله ضروری است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که صبور باشید و بگذارید گرما کمی کم شود.

 


اسفنج آرایشی را در مایکروویو تمیز کنید

از روغن زیتون و شوینده ظرفشویی استفاده کنید
اگر به دنبال یک روش ضد میکروبی ، ضد باکتریایی و ضد ویروسی برای تمیز کردن اسفنج آرایش خود هستید ، نمی توانید از روغن زیتون و مواد شوینده ظرفشویی عبور کنید. این به عنوان یک جایگزین عالی برای پاک کننده های سنتی ، به عنوان یک راه حل سریع و آسان برای تازه سازی ابزارهای آرایشی شما عمل می کند.

 

1. آب گرم ، روغن و شامپوی کودک یا مواد شوینده ظرفشویی را ترکیب کنید.
2. اسفنج را به فرمول آغشته کنید ، سپس آن را زیر یک شیر آب گرم قرار دهید و محصول اضافی آن را فشار دهید.
3. برای از بین بردن تمام روغن ، اسفنج آرایشی را سه بار فشار دهید و با پاک کننده صورت به آن آبکشی کنید. این به حذف هر آنچه در داخل ابزار باقی مانده کمک می کند.

 

 

تبلیغات


از محلول تمیز کننده استفاده کنید
اسفنج آرایش خود را با کمک یک محلول تمیز کننده دوباره درخشان کنید. چه این یک محصول مارک دار باشد و چه آب میسلار ، با این گزینه می توانید به نتایج شگفت انگیزی برسید. درست مانند مایعات دیگر ، این یک روش عالی برای جلوگیری از ابزار زیبایی شما از میکروب و باکتری است.

 

1. محلول تمیز کننده را به آب گرم اضافه کنید ، اطمینان حاصل کنید که حباب زیادی دارد.
2. اسفنج آرایشی را در آب خیس کنید ، و آن را فشار دهید تا در اندازه کامل گسترش یابد. این باعث می شود که شما کل اسفنج را تمیز کنید.
3. اسفنج را روی دست یا یک سینی تمیز کننده بمالید تا محصول از داخل آن خارج شود. آن را فشار دهید و مراحل را تکرار کنید تا کاملا شسته شود.
4. اسفنج را با یک حوله تمیز خشک کرده و بگذارید تا بماند. از استفاده از آن در حالی که هنوز مرطوب است خودداری کنید.

اسفنج آرایشی را با محلول تمیز کننده تمیز کنید

بهترین اسفنج های آرایش
شستن مرتب اسفنج آرایش ضروری است ، اما پس از سه ماه استفاده ، جایگزینی آن نیز ایده خوبی است. انواع مختلف اسفنج متناسب با کاربردهای مختلف است - اگر فونداسیون مایع را ترجیح می دهید ، مخلوط کن میکروالیاف را انتخاب کنید که محصول زیادی را خیس نکند. اگر ترجیح می دهید از پودر استفاده کنید ، قبل از استفاده از مرطوب نگه داشتن ماده خودداری کنید. برای کسانی که در گوشه خارجی دهان شما یا زیر بله کانسیلر می زنند ، بهتر است نسخه کوچکتر از مخلوط کن اصلی را خریداری کنند. اگر هنوز مطمئن نیستید ، در اینجا چند مورد از بهترین گزینه ها آورده شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com